
Call-to-Action Optimalisatie

Team De Nieuwe Gevers
We creëren betekenisvolle matches door goede doelen te koppelen aan professionals die een positieve impact willen maken met hun skills. Veel maatschappelijke organisaties hebben namelijk niet het geld, de tijd of de kennis in huis om op een duurzame manier te kunnen groeien. En aan de andere kant zijn steeds meer mensen op zoek naar maatschappelijke zingeving. Win-win dus!
Help Team De Nieuwe Gevers
Call-to-Action Optimalisatie
Uren
Maximaal 8 uur
Periode
In 2 tot 5 weken
📍 Vanuit huis
Er zijn 0 inschrijvingen
We zien dat onze call-to-action knoppen te weinig inschrijvingen opleveren. Help jij ons teksten te verbeteren? Zo trekken we meer vrijwilligers aan en vergroten we onze impact samen.

Door Lou Benders
Marketing & Communicatie
De project omschrijving
⏱️ Geplaatst op 19 mei 2025
Waarom we jou nodig hebben
We merken dat onze call-to-action knoppen op drie landingspagina's niet genoeg bezoekers overtuigen. Hierdoor blijft onze inschrijvingsratio steken op 8%, terwijl we streven naar 15%. Dit beperkt onze groei en de impact die we kunnen maken met vrijwilligers. Met jouw hulp kunnen we de teksten analyseren en verbeteren, zodat meer mensen zich aanmelden. Zo vergroten we onze vrijwilligersbasis en versterken we onze missie om maatschappelijke projecten te ondersteunen. Wil jij ons helpen deze knoppen effectiever te maken? Samen zorgen we voor meer betrokkenheid en impact.
Wat ga je doen?
- Analyseer de huidige call-to-action knoppen en teksten op de 3 landingspagina's.
- Ontwikkel verbeterde teksten en call-to-action knoppen gericht op het verhogen van de inschrijvingsratio naar 15%.
- Test de nieuwe call-to-action elementen en meet de impact op de conversieratio.
- Geef aanbevelingen voor verdere optimalisatie op basis van de testresultaten.
Wat we al hebben.
- Huidige teksten en call-to-action elementen van de 3 landingspagina's.
- Toegang tot de landingspagina's en eventuele CMS-systemen.
- Huisstijldocument met richtlijnen voor tone of voice en branding.
- Toegang tot tools voor A/B testing en analyse.
Het profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
- Jij bent een conversieoptimalisatie specialist en hebt zin om de effectiviteit van call-to-action knoppen te verbeteren.
- Je vindt het leuk om teksten te analyseren en te herschrijven met als doel de conversieratio te verhogen.
- Je wilt graag impact maken door meer vrijwilligers aan te trekken voor betekenisvolle projecten.

Help Lou Conversie optimalisatie te verbeteren
Lou is jouw contactpersoon voor dit project
Help Team De Nieuwe Gevers
Call-to-Action Optimalisatie
Uren
Maximaal 8 uur
Periode
In 2 tot 5 weken
📍 Vanuit huis
Er zijn 0 inschrijvingen


De missie van Team De Nieuwe Gevers.
We creëren betekenisvolle matches door goede doelen te koppelen aan professionals die een positieve impact willen maken met hun skills. Veel maatschappelijke organisaties hebben namelijk niet het geld, de tijd of de kennis in huis om op een duurzame manier te kunnen groeien. En aan de andere kant zijn steeds meer mensen op zoek naar maatschappelijke zingeving. Win-win dus!
Lees meer