34bf28c1-6877-4530-b4b5-8313df17e44e

Call-to-Action Optimalisatie

Team De Nieuwe Gevers

Team De Nieuwe Gevers

We creëren betekenisvolle matches door goede doelen te koppelen aan professionals die een positieve impact willen maken met hun skills. Veel maatschappelijke organisaties hebben namelijk niet het geld, de tijd of de kennis in huis om op een duurzame manier te kunnen groeien. En aan de andere kant zijn steeds meer mensen op zoek naar maatschappelijke zingeving. Win-win dus!

Help Team De Nieuwe Gevers

Call-to-Action Optimalisatie

Uren

Maximaal 8 uur

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Er zijn 0 inschrijvingen

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

We zien dat onze call-to-action knoppen te weinig inschrijvingen opleveren. Help jij ons teksten te verbeteren? Zo trekken we meer vrijwilligers aan en vergroten we onze impact samen.

Lou Benders

Door Lou Benders

Marketing & Communicatie

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 19 mei 2025

Waarom we jou nodig hebben

We merken dat onze call-to-action knoppen op drie landingspagina's niet genoeg bezoekers overtuigen. Hierdoor blijft onze inschrijvingsratio steken op 8%, terwijl we streven naar 15%. Dit beperkt onze groei en de impact die we kunnen maken met vrijwilligers. Met jouw hulp kunnen we de teksten analyseren en verbeteren, zodat meer mensen zich aanmelden. Zo vergroten we onze vrijwilligersbasis en versterken we onze missie om maatschappelijke projecten te ondersteunen. Wil jij ons helpen deze knoppen effectiever te maken? Samen zorgen we voor meer betrokkenheid en impact.

Wat ga je doen?

  • Analyseer de huidige call-to-action knoppen en teksten op de 3 landingspagina's.
  • Ontwikkel verbeterde teksten en call-to-action knoppen gericht op het verhogen van de inschrijvingsratio naar 15%.
  • Test de nieuwe call-to-action elementen en meet de impact op de conversieratio.
  • Geef aanbevelingen voor verdere optimalisatie op basis van de testresultaten.

Wat we al hebben.

  • Huidige teksten en call-to-action elementen van de 3 landingspagina's.
  • Toegang tot de landingspagina's en eventuele CMS-systemen.
  • Huisstijldocument met richtlijnen voor tone of voice en branding.
  • Toegang tot tools voor A/B testing en analyse.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

📉 Conversie optimalisatie
✍️ Copywriting
  • Jij bent een conversieoptimalisatie specialist en hebt zin om de effectiviteit van call-to-action knoppen te verbeteren.
  • Je vindt het leuk om teksten te analyseren en te herschrijven met als doel de conversieratio te verhogen.
  • Je wilt graag impact maken door meer vrijwilligers aan te trekken voor betekenisvolle projecten.
Ik wil graag helpen Stel een vraag
Lou Benders

Help Lou Conversie optimalisatie te verbeteren

Lou is jouw contactpersoon voor dit project

Help Team De Nieuwe Gevers

Call-to-Action Optimalisatie

Uren

Maximaal 8 uur

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Er zijn 0 inschrijvingen

Hoe het werkt?

Klik hier
Ik wil graag helpen
Team De Nieuwe Gevers
Team De Nieuwe Gevers

De missie van Team De Nieuwe Gevers.

💡Innovatie
🌱 Start-up fase
📍Utrecht

We creëren betekenisvolle matches door goede doelen te koppelen aan professionals die een positieve impact willen maken met hun skills. Veel maatschappelijke organisaties hebben namelijk niet het geld, de tijd of de kennis in huis om op een duurzame manier te kunnen groeien. En aan de andere kant zijn steeds meer mensen op zoek naar maatschappelijke zingeving. Win-win dus!

Lees meer