e35271f5-a87f-49c0-a913-31537588a9d3

LinkedIn Prestatie Analyse

Analyseer en verbeter onze LinkedIn-strategie

Team De Nieuwe Gevers

Team De Nieuwe Gevers

We creëren betekenisvolle matches door goede doelen te koppelen aan professionals die een positieve impact willen maken met hun skills. Veel maatschappelijke organisaties hebben namelijk niet het geld, de tijd of de kennis in huis om op een duurzame manier te kunnen groeien. En aan de andere kant zijn steeds meer mensen op zoek naar maatschappelijke zingeving. Win-win dus!

Help Team De Nieuwe Gevers

LinkedIn Prestatie Analyse

Uren

6 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Er zijn 0 inschrijvingen

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Onze LinkedIn posts bereiken te weinig mensen en activeren te weinig vrijwilligers. We hebben hulp nodig om dit te verbeteren. Zo vergroten we onze impact en betrekken we meer mensen bij onze missie.

Lou Benders

Door Lou Benders

Marketing & Communicatie

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 30 april 2025

Waarom we jou nodig hebben

We merken dat onze LinkedIn posts niet het bereik en de betrokkenheid hebben die we nodig hebben. Hierdoor missen we kansen om meer vrijwilligers te bereiken en te activeren. Dit frustreert ons, want elke nieuwe vrijwilliger brengt ons dichter bij onze missie. We willen graag dat onze boodschap beter overkomt en meer mensen inspireert om mee te doen. Kun jij onze LinkedIn data analyseren en ons helpen met concrete verbeterpunten? We kijken uit naar jouw inzichten en praktische adviezen.

Wat ga je doen?

  • Analyseer de LinkedIn posts van de afgelopen 3 maanden op bereik en engagement.
  • Identificeer trends en patronen in de prestaties van de content.
  • Formuleer 5 concrete verbeterpunten om de activatie van potentiële vrijwilligers te vergroten.
  • Stel een overzichtelijk rapport op met de bevindingen en aanbevelingen.

Wat we al hebben.

  • Toegang tot LinkedIn account of analytics tools
  • Huidige engagement metrics en benchmarks
  • Toegang tot social media analyse tools

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🧐 Data Analyseren
📢 Social Advertisement
  • Jij bent een social media analist en hebt zin om diepgaande inzichten te geven in LinkedIn prestaties.
  • Je vindt het leuk om data te interpreteren en praktische verbeteringen te formuleren.
  • Je wilt graag organisaties helpen om hun bereik en engagement te vergroten en zo meer vrijwilligers te activeren.
Ik wil graag helpen Stel een vraag
Lou Benders

Help Lou Data Analyseren te verbeteren

Lou is jouw contactpersoon voor dit project

Help Team De Nieuwe Gevers

LinkedIn Prestatie Analyse

Uren

6 tot 10 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Er zijn 0 inschrijvingen

Hoe het werkt?

Klik hier
Ik wil graag helpen
Team De Nieuwe Gevers
Team De Nieuwe Gevers

De missie van Team De Nieuwe Gevers.

💡Innovatie
🌱 Start-up fase
📍Utrecht

We creëren betekenisvolle matches door goede doelen te koppelen aan professionals die een positieve impact willen maken met hun skills. Veel maatschappelijke organisaties hebben namelijk niet het geld, de tijd of de kennis in huis om op een duurzame manier te kunnen groeien. En aan de andere kant zijn steeds meer mensen op zoek naar maatschappelijke zingeving. Win-win dus!

Lees meer