Nieuwsbrief schrijven

Team De Nieuwe Gevers
We creëren betekenisvolle matches door goede doelen te koppelen aan professionals die een positieve impact willen maken met hun skills. Veel maatschappelijke organisaties hebben namelijk niet het geld, de tijd of de kennis in huis om op een duurzame manier te kunnen groeien. En aan de andere kant zijn steeds meer mensen op zoek naar maatschappelijke zingeving. Win-win dus!
Help Team De Nieuwe Gevers
Nieuwsbrief schrijven
Uren
12 tot 24 uur in totaal
Periode
In 3 tot 6 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis
Met jouw expertise kunnen we meer professionals werven.

Door Samantha van Leuven
Anders
De project omschrijving
⏱️ Geplaatst op 08 mei 2024
Waarom we jou nodig hebben
We zijn bezig met een campagne om nieuwe maatschappelijke organisaties te vinden en aan ons te binden. Hiervoor zoeken we iemand die ons kan ondersteunen bij het maken van aantrekkelijke en wervende nieuwsbrieven.
Wat ga je doen?
- Een brainstorm sessie voor de invulling van de nieuwsbrief.
- 1 tot 3 uitgewerkte nieuwsbrieven die klaar zijn voor verzenden in email tool.
- Optioneel: Advies over welke email tool te gebruiken (zoals Mailchimp, Drip, MailerLite, etc.)
Wat we al hebben.
- Doel van de nieuwsbrief.
- Doelgroepomschrijving.
- Huisstijl document (met elementen als logo, lettertypes, kleuren).
- Missie en visie.
Het profiel van de vrijwilliger
Ben jij wie we zoeken?
Een communicatie expert die 1 tot 3 aansprekende nieuwsbrieven kan opstellen en schrijven. Pre: iemand die kan meedenken over de inhoud en de opmaak.

Help Samantha Copywriting te verbeteren
Samantha is jouw contactpersoon voor dit project
Help Team De Nieuwe Gevers
Nieuwsbrief schrijven
Uren
12 tot 24 uur in totaal
Periode
In 3 tot 6 weken
📍 Op locatie en/of vanuit huis


De missie van Team De Nieuwe Gevers.
We creëren betekenisvolle matches door goede doelen te koppelen aan professionals die een positieve impact willen maken met hun skills. Veel maatschappelijke organisaties hebben namelijk niet het geld, de tijd of de kennis in huis om op een duurzame manier te kunnen groeien. En aan de andere kant zijn steeds meer mensen op zoek naar maatschappelijke zingeving. Win-win dus!
Lees meer