fbac7687-89be-4466-8f4a-cc5641578051

Ontwikkel een Sterk Content Strategieplan

Team De Nieuwe Gevers

Team De Nieuwe Gevers

We creëren betekenisvolle matches door goede doelen te koppelen aan professionals die een positieve impact willen maken met hun skills. Veel maatschappelijke organisaties hebben namelijk niet het geld, de tijd of de kennis in huis om op een duurzame manier te kunnen groeien. En aan de andere kant zijn steeds meer mensen op zoek naar maatschappelijke zingeving. Win-win dus!

  • Wij verbeteren communicatie met een contentstrategieplan.

    Jij legt de basis voor effectieve communicatie.

  • Wij helpen maatschappelijke organisaties effectief communiceren.

    Jouw strategie maakt hun impact zichtbaar.

  • Onze missie is om impactvolle verhalen te versterken.

    Jouw expertise zorgt voor een helder communicatieplan.

Help Team De Nieuwe Gevers

Ontwikkel een Sterk Content Strategieplan

Uren

8 tot 12 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Er zijn 0 inschrijvingen

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

We missen de expertise om een sterk contentstrategieplan op te stellen. Kun jij ons helpen om onze communicatie echt te verbeteren?

Lou Benders

Door Lou Benders

Marketing & Communicatie

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 06 juni 2025

Waarom we jou nodig hebben

De organisatie zoekt een helder contentstrategieplan om de communicatie effectiever en consistenter te maken. Dit plan helpt om de content beter af te stemmen op de doelen en het publiek. Kern: contentstrategie ontwikkelen, KPI's bepalen, distributie plannen. Ik waardeer het als je met jouw expertise mee wilt denken. Jouw inzichten maken echt verschil.

Wat ga je doen?

  • Analyseer huidige content en kanalen voor een effectieve communicatiebasis.
  • Bepaal doelstellingen en KPI's voor meetbaar succes in de contentstrategie.
  • Ontwikkel een rijke contentstrategie voor consistente bedrijfsgroei.
  • Doe aanbevelingen voor distributie en promotie van content.
  • Stel een robuust implementatieplan op voor strategische uitvoering.

Wat we al hebben.

  • Doelstellingen en KPI's voor contentstrategie
  • Toegang tot huidige content management systemen
  • Analyse van huidige contentprestaties
  • Toegang tot analytics tools voor content evaluatie

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🧭 Communicatie strategie
🧐 Data Analyseren
  • Jij bent een contentstrateeg en hebt zin om een sterk plan te ontwikkelen.
  • Je vindt het leuk om doelstellingen en KPI's helder te formuleren.
  • Je wilt graag contentstrategieën maken die communicatie verbeteren.
Ik wil graag helpen Stel een vraag
Lou Benders

Help Lou Communicatie strategie te verbeteren

Lou is jouw contactpersoon voor dit project

Help Team De Nieuwe Gevers

Ontwikkel een Sterk Content Strategieplan

Uren

8 tot 12 uur in totaal

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Vanuit huis

Er zijn 0 inschrijvingen

Hoe het werkt?

Klik hier
Ik wil graag helpen
Team De Nieuwe Gevers
Team De Nieuwe Gevers

De missie van Team De Nieuwe Gevers.

💡Innovatie
🌱 Start-up fase
📍Utrecht

We creëren betekenisvolle matches door goede doelen te koppelen aan professionals die een positieve impact willen maken met hun skills. Veel maatschappelijke organisaties hebben namelijk niet het geld, de tijd of de kennis in huis om op een duurzame manier te kunnen groeien. En aan de andere kant zijn steeds meer mensen op zoek naar maatschappelijke zingeving. Win-win dus!

Lees meer