529a28b4-a4a0-471e-8135-f1abda0e96a3

Social Media Strategie Advies

Verhoog onze social media impact

Analyseer onze social media prestaties en verbeter betrokkenheid. Ontwikkel strategieën om volgersaantallen te laten groeien.

Team De Nieuwe Gevers

Team De Nieuwe Gevers

Wij helpen organisaties hun online aanwezigheid te versterken. Onze missie is om digitale communicatie effectiever te maken.

  • Wij versterken online zichtbaarheid.

    Jij analyseert en optimaliseert onze social media kanalen.

  • Wij lossen digitale communicatieproblemen op.

    Jouw strategieën verhogen onze online betrokkenheid.

  • Dit project vergroot onze digitale impact.

    Met jouw hulp bereiken we meer mensen online.

Help Team De Nieuwe Gevers

Social Media Strategie Advies

Uren

Uren voor het project: 15 uur

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Er zijn 0 inschrijvingen

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Beschrijf je organisatie, je missie en het probleem dat je wilt oplossen met hulp van de professional. Motiveer hen om zich in te schrijven op jullie project.

Bibi Navas Garcia

Door Bibi Navas Garcia

ICT & operatie

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 26 mei 2025

Waarom we jou nodig hebben

Beschrijf je organisatie, je missie en het probleem dat je wilt oplossen met hulp van de professional. Motiveer hen om zich in te schrijven op jullie project. Beschrijf je organisatie, je missie en het probleem dat je wilt oplossen met hulp van de professional. Motiveer hen om zich in te schrijven op jullie project. Beschrijf je organisatie, je missie en het probleem dat je wilt oplossen met hulp van de professional. Motiveer hen om zich in te schrijven op jullie project.

Wat ga je doen?

  • Analyseer de huidige social media prestaties met behulp van Instagram Insights en Facebook Page Insights.
  • Ontwikkel een strategie om de volgersaantallen en betrokkenheid te verhogen op de huidige kanalen.
  • Adviseer over het optimaliseren van het gebruik van Hootsuite en Buffer voor efficiënter beheer.
  • Bied inzicht in de beste praktijken voor content creatie en planning.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

📢 Social Advertisement
🧐 Data Analyseren
  • Jij bent een strategisch social media expert met ervaring in het analyseren van social media data.
  • Je hebt kennis van tools zoals Hootsuite en Buffer en weet hoe je deze optimaal kunt inzetten.
  • Je bent creatief en hebt een goed inzicht in hoe je de betrokkenheid op social media kunt vergroten.
Ik wil graag helpen Stel een vraag
Bibi Navas Garcia

Help Bibi Social Advertisement te verbeteren

Bibi is jouw contactpersoon voor dit project

Help Team De Nieuwe Gevers

Social Media Strategie Advies

Uren

Uren voor het project: 15 uur

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Er zijn 0 inschrijvingen

Hoe het werkt?

Klik hier
Ik wil graag helpen
Team De Nieuwe Gevers
Team De Nieuwe Gevers

De missie van Team De Nieuwe Gevers.

💡Innovatie
🌱 Start-up fase
📍Utrecht

We creëren betekenisvolle matches door goede doelen te koppelen aan professionals die een positieve impact willen maken met hun skills. Veel maatschappelijke organisaties hebben namelijk niet het geld, de tijd of de kennis in huis om op een duurzame manier te kunnen groeien. En aan de andere kant zijn steeds meer mensen op zoek naar maatschappelijke zingeving. Win-win dus!

Lees meer