7881a2b9-bef9-4a53-8c56-7a2929d72ff7

Social Media Strategie Advies

Verhoog onze social media impact

Team De Nieuwe Gevers

Team De Nieuwe Gevers

We creëren betekenisvolle matches door goede doelen te koppelen aan professionals die een positieve impact willen maken met hun skills. Veel maatschappelijke organisaties hebben namelijk niet het geld, de tijd of de kennis in huis om op een duurzame manier te kunnen groeien. En aan de andere kant zijn steeds meer mensen op zoek naar maatschappelijke zingeving. Win-win dus!

Help Team De Nieuwe Gevers

Social Media Strategie Advies

Uren

Maximaal 8 uur

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Er zijn 0 inschrijvingen

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Onze social media mist structuur en impact. We hebben hulp nodig om onze zichtbaarheid te vergroten. Help ons met een sterke strategie die onze missie krachtiger maakt en meer mensen bereikt.

Bibi Navas Garcia

Door Bibi Navas Garcia

ICT & operatie

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 26 mei 2025

Waarom we jou nodig hebben

Wij merken dat onze social media niet het bereik en de betrokkenheid heeft die we nodig hebben. Onze Instagram en Facebook posts bereiken niet genoeg mensen en spreken hen niet altijd aan. Dit beperkt onze impact en het vergroten van onze missie. We willen graag een ervaren social media strateeg die in 8 uur onze huidige posts analyseert, advies geeft en een plan maakt om onze zichtbaarheid en betrokkenheid te vergroten. Zo kunnen we meer mensen bereiken en onze maatschappelijke impact versterken. Kun jij ons helpen met jouw expertise? We kijken uit naar jouw frisse blik en advies.

Wat ga je doen?

  • Analyseer huidige Instagram en Facebook posts.
  • Geef advies over het vergroten van merkbekendheid en volgers.
  • Ontwikkel strategieën om betrokkenheid te verhogen.
  • Bied concrete aanbevelingen voor contentverbetering.

Wat we al hebben.

  • Huidige social media content en statistieken van Instagram en Facebook om te analyseren.
  • Huisstijldocument met richtlijnen voor kleuren en logogebruik.
  • Toegang tot social media accounts voor het plaatsen en beheren van content.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

📢 Social Advertisement
🧐 Data Analyseren
  • Jij bent een social media strateeg en hebt zin om organisaties te helpen hun online aanwezigheid te versterken.
  • Je vindt het leuk om data te analyseren en hieruit strategische inzichten te halen.
  • Je wilt graag creatieve en effectieve oplossingen bieden voor het verbeteren van social media prestaties.
Ik wil graag helpen Stel een vraag
Bibi Navas Garcia

Help Bibi Social Advertisement te verbeteren

Bibi is jouw contactpersoon voor dit project

Help Team De Nieuwe Gevers

Social Media Strategie Advies

Uren

Maximaal 8 uur

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Er zijn 0 inschrijvingen

Hoe het werkt?

Klik hier
Ik wil graag helpen
Team De Nieuwe Gevers
Team De Nieuwe Gevers

De missie van Team De Nieuwe Gevers.

💡Innovatie
🌱 Start-up fase
📍Utrecht

We creëren betekenisvolle matches door goede doelen te koppelen aan professionals die een positieve impact willen maken met hun skills. Veel maatschappelijke organisaties hebben namelijk niet het geld, de tijd of de kennis in huis om op een duurzame manier te kunnen groeien. En aan de andere kant zijn steeds meer mensen op zoek naar maatschappelijke zingeving. Win-win dus!

Lees meer