29e9404b-ad2b-4523-8da5-bf395a07c97c

UX-audit en Aanbevelingen

Verbeter onze website met jouw UX-expertise

Voer een UX-audit uit voor onze website. Help gemeenten, vrijwilligers en fondsen sneller vinden wat ze zoeken.

Team De Nieuwe Gevers

Team De Nieuwe Gevers

Verbind gemeentes, vrijwilligers en fondsen voor meer impact.

  • Vergroot gebruikersgemak.

    Jij maakt onze site helder en toegankelijk. Zo vinden bezoekers snel wat ze zoeken.

  • Ontwikkel je UX-vaardigheden.

    Verdiep je kennis met echte data en complexe structuren. Groei als professional tijdens dit project.

  • Breng frisse inzichten in.

    Jouw expertise helpt ons digitale voordeur te verbeteren. Versterk ons team met jouw skills.

Help Team De Nieuwe Gevers

UX-audit en Aanbevelingen

Uren

Maximaal 15 uur

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Er zijn 0 inschrijvingen

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

We willen dat iedereen makkelijk vindt wat ze zoeken op onze site. Dit versterkt onze missie om vrijwilligers en gemeentes beter te verbinden.

Julian Hoogendoorn

Door Julian Hoogendoorn

Directeur

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 30 april 2025

Waarom we jou nodig hebben

We merken dat onze website niet altijd duidelijk is voor onze bezoekers. Gemeentes, vrijwilligers en fondsen vinden niet altijd snel wat ze zoeken. Dit zorgt ervoor dat ze afhaken en kansen voor samenwerking verloren gaan. Als we dit oplossen, kunnen we onze missie beter laten leven en meer impact maken. We zoeken een ervaren UX-designer die onze website grondig analyseert en verbeteringen voorstelt. Kun jij ons helpen om onze digitale voordeur toegankelijker te maken? We kijken uit naar je frisse blik en expertise.

Wat ga je doen?

  • Voer een grondige UX-audit uit van de website.
  • Identificeer de belangrijkste knelpunten in de navigatiestructuur en informatiearchitectuur.
  • Stel een rapport op met concrete aanbevelingen voor verbeteringen.
  • Presenteer de bevindingen en aanbevelingen aan het team.

Wat we al hebben.

  • Toegang tot de website analytics voor gebruikersgedrag en verkeersstromen.
  • Toegang tot de content management systeem (CMS) van de website.
  • Documentatie van de huidige informatiearchitectuur en contentstrategie.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🔖 Uitzoeken en regelen
🧐 Data Analyseren
  • Jij bent een ervaren UX-designer en hebt zin om de gebruiksvriendelijkheid van een website te verbeteren.
  • Je vindt het leuk om diepgaande analyses uit te voeren en problemen te identificeren.
  • Je wilt graag je expertise inzetten om praktische en effectieve oplossingen te bieden.
Ik wil graag helpen Stel een vraag
Julian Hoogendoorn

Help Julian Uitzoeken en regelen te verbeteren

Julian is jouw contactpersoon voor dit project

Help Team De Nieuwe Gevers

UX-audit en Aanbevelingen

Uren

Maximaal 15 uur

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie en/of vanuit huis

Er zijn 0 inschrijvingen

Hoe het werkt?

Klik hier
Ik wil graag helpen
Team De Nieuwe Gevers
Team De Nieuwe Gevers

De missie van Team De Nieuwe Gevers.

💡Innovatie
🌱 Start-up fase
📍Utrecht

We creëren betekenisvolle matches door goede doelen te koppelen aan professionals die een positieve impact willen maken met hun skills. Veel maatschappelijke organisaties hebben namelijk niet het geld, de tijd of de kennis in huis om op een duurzame manier te kunnen groeien. En aan de andere kant zijn steeds meer mensen op zoek naar maatschappelijke zingeving. Win-win dus!

Lees meer