341da2bd-6e12-4afe-ae1b-100cd183071f

UX Audit Website

Team De Nieuwe Gevers

Team De Nieuwe Gevers

We creëren betekenisvolle matches door goede doelen te koppelen aan professionals die een positieve impact willen maken met hun skills. Veel maatschappelijke organisaties hebben namelijk niet het geld, de tijd of de kennis in huis om op een duurzame manier te kunnen groeien. En aan de andere kant zijn steeds meer mensen op zoek naar maatschappelijke zingeving. Win-win dus!

Help Team De Nieuwe Gevers

UX Audit Website

Uren

Maximaal 12 uur

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie

Er zijn 0 inschrijvingen

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Verbeter de toegankelijkheid van informatie en verhoog de gebruikersbetrokkenheid door een UX Audit van de website. Jouw expertise helpt De Nieuwe Gevers om hun missie te versterken: het verbinden van vrijwilligers met maatschappelijke organisaties voor maximale impact.

Julian Hoogendoorn

Door Julian Hoogendoorn

Directeur

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 29 april 2025

Waarom we jou nodig hebben

Onze website heeft een UX Audit nodig om de gebruikerservaring te verbeteren. We willen dat onze bezoekers moeiteloos hun weg vinden en zich eenvoudig kunnen aanmelden. Daarom hebben we dit project opgezet om de navigatiestructuur en het aanmeldproces te optimaliseren. Als ervaren UX specialist kun jij ons helpen om knelpunten te identificeren en waardevolle aanbevelingen te doen. Met jouw expertise maken we onze informatie toegankelijker en verhogen we de betrokkenheid en tevredenheid van onze gebruikers. Kun jij ons hierbij helpen? We zien ernaar uit om met je samen te werken.

Wat ga je doen?

  • Evalueer de navigatiestructuur van de website.
  • Analyseer het aanmeldproces voor nieuwe gebruikers.
  • Identificeer knelpunten in de vindbaarheid van informatie voor verschillende doelgroepen.
  • Geef aanbevelingen voor verbeteringen in de gebruikerservaring.

Wat we al hebben.

  • Gedetailleerde projectomschrijving met duidelijke doelen en deliverables.
  • Overzicht van de huidige navigatiestructuur en aanmeldproces van de website.
  • Lijst van bekende knelpunten of feedback van gebruikers over de website.
  • Contactinformatie van teamleden voor overleg en feedback.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🔖 Uitzoeken en regelen
🧐 Data Analyseren
  • Jij bent een ervaren UX specialist en hebt zin om de gebruikerservaring van een website te verbeteren.
  • Je vindt het leuk om diepgaande analyses uit te voeren en concrete verbeterpunten te identificeren.
  • Je wilt graag bijdragen aan een betere vindbaarheid van informatie voor diverse doelgroepen.
Ik wil graag helpen Stel een vraag
Julian Hoogendoorn

Help Julian Uitzoeken en regelen te verbeteren

Julian is jouw contactpersoon voor dit project

Help Team De Nieuwe Gevers

UX Audit Website

Uren

Maximaal 12 uur

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 2 tot 5 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

📍 Op locatie

Er zijn 0 inschrijvingen

Hoe het werkt?

Klik hier
Ik wil graag helpen
Team De Nieuwe Gevers
Team De Nieuwe Gevers

De missie van Team De Nieuwe Gevers.

💡Innovatie
🌱 Start-up fase
📍Utrecht

We creëren betekenisvolle matches door goede doelen te koppelen aan professionals die een positieve impact willen maken met hun skills. Veel maatschappelijke organisaties hebben namelijk niet het geld, de tijd of de kennis in huis om op een duurzame manier te kunnen groeien. En aan de andere kant zijn steeds meer mensen op zoek naar maatschappelijke zingeving. Win-win dus!

Lees meer