
Pitch deck
Organisatie in het kort

Wij richten ons op het verbeteren van de mentale gezondheid van studenten door middel van workshops, (beleids)advies en campagnes.
Lees meerImpact thema’s
Project details
8-16 uur in totaal
Verspreid over 2-5 weken
Op locatie en/of vanuit huis
We kunnen direct starten
Help ons om een krachtig verhaal te vertellen en een toekomst te bouwen waarin iedere student een mentaal gezonde basis heeft!

Tess Franken
Door het Geluid
Projectomschrijving
Waarom we jou nodig hebben
We zijn een jonge organisatie die zich richt op het bevorderen van mentale gezondheid onder studenten. Met sterke verhalen, een duidelijke propositie en waardevolle informatie willen we deze boodschap omzetten in een krachtig pitch deck om nieuwe fondsen en investeerders aan te trekken. Ondanks onze groei en impact hebben we moeite om de juiste partners te vinden. We zoeken een professional die ons helpt onze visie overtuigend over te brengen, zodat we de benodigde steun krijgen om ons werk verder uit te breiden en meer studenten te bereiken.
Hier zijn we naar op zoek
- Strategisch overleg over huidige doelstellingen, activiteiten, doelgroepen en toekomstplannen en doel van pitch document.
- Hulp met het sterker articuleren van onze activiteiten, doelen en/of propositie.
- Een goed geschreven en toegankelijk verhaal in de vorm van een pitch presentatie, opgeleverd in een presentatie document (zoals Powerpoint, Keynote of Google Sheets).
Onze ervaring met soortgelijke projecten: Ik weet hier een beetje wat van af
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een strategische (business) consultant die kan helpen met het samenstellen van een krachtig verwoord pitch deck. Benodigde skills: communicatief sterk (zowel verbaal als in schrift), en ervaring binnen business-gerelateerde zaken (zoals missie/visie, strategie, markt, USP’s, proposities, pitch presentaties, etc).
- Je hebt goede communicatievaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
- Ervaring en kennis van missie, visie, strategie, marktonderzoek, unique selling points, propositieontwikkeling, en pitch-presentaties.
- Genoeg creativiteit om onze boodschap krachtig over te brengen.
Dit hebben we al in huis
- Doelgroep voor wie het pitch deck bestemd is.
- Intern contactpersoon die inhoudelijk betrokken is en dit project prioriteit geeft.
- Missie, visie en waarden.
- Informatie over de markt, doelgroep en het competitieve landschap.
- Een eerste draft van de pitch presentatie.
- Een intern document met alle informatie van de nieuwe propositie.



De missie van Door het Geluid.
Stichting Door het Geluid zet zich in voor het bieden van een mentaal gezonde basis voor studenten. We streven ernaar mentale gezondheid bespreekbaar te maken en studenten te ondersteunen in het herkennen van risicosignalen, het bieden van handelingsperspectief en het doorverwijzen naar hulp wanneer dat nodig is.
Lees meer