
Persbericht livegang schrijven
Organisatie in het kort

Givvted 'empowered' jonge mensen die lijden onder sociale en prestatie druk om hun volle potentie te leven en te delen met de wereld.
Lees meerImpact thema’s
Project details
4-8 uur in totaal
Verspreid over 2-3 weken
We kunnen en willen direct aan de slag met dit project.
Met jouw PR talent kunnen wij onze missie 'empower people to be the gift' breed verspreiden en heel veel mensen inspireren. Wees onze gift!

Bert Hidding
Givvted
Projectomschrijving
Waarom we jou nodig hebben
We gaan als Givvted over een aantal weken live en willen ons verhaal en onze missie graag breed delen om mensen te inspireren en activeren. Wij missen de expertise om PR berichten te schrijven en om deze vervolgens op de juiste manier onder de aandacht te brengen bij de relevante kanalen.
Hier zijn we naar op zoek
- Het bedenken en uitwerken van 1 tot 3 aansprekende PR berichten voor relevante media platforms, uitgewerkt in content dat in lijn ligt met onze merk indentiteit en communicatiedoelstellingen.
- Wij staan erg open voor creatieve ideeën en advies.
- Optioneel: tips voor het bereiken van mediaredacties, mogelijke platformen, contact leggen.
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een copywriter of communicatie specialist die 1 tot 3 aansprekende artikelen kan bedenken en uitwerken, die we kunnen gebruiken om publiciteitsaandacht te trekken.
Dit hebben we al in huis
- Missie, visie en waarden.
- Doelgroepomschrijving.
- Globale content richting(en).


De missie van Givvted.
Door toenemende sociale en prestatie druk, zijn jonge mensen ongelukkig en missen de kans hun potentie te delen met de wereld.
Als ieder mens zijn volle potentie leeft, voegen we de meeste waarde toe.
Givvted zet in op 2 problemen:
1. Veel mensen kennen hun volle potentie niet of durven dit niet te leven
2. Veel mensen hebben door (sociale) armoede minder kans om hun volle potentie te leven