
1 uur advies over social media
Organisatie in het kort

Ieder kind een gezonde maaltijd op school. Meer mensen met afstand tot de arbeidsmarkt aan het werk.
Lees meerImpact thema’s
Project details
We kunnen direct starten
Met de juiste social media vaardigheden willen we onze doelgroep effectiever bereiken en samen een grotere impact maken.

Alain Ter Horst
LunchMaatjes
Projectomschrijving
De vraag
We zijn aan het overstappen van een start-up naar een skill-up. Onze socials waren even inactief, maar we zijn ze nu aan het nieuw leven inblazen. Kun jij ons helpen met een eerste advies over hoe we dit het beste kunnen aanpakken? - Wie zijn we? We vechten tegen kansongelijkheid en honger op basisscholen door gezonde lunches te verstrekken. - Waarom? Gemiddeld hebben drie kinderen per klas geen lunch om mee naar school te nemen. - Wat we doen: LunchMaatjes zorgt ervoor dat elk kind een gezonde lunch ontvangt. - Help ons: Geef jouw social media advies en draag bij aan onze missie om lunchtekort op basisscholen tegen te gaan.
🙋♂️ Ben jij de vrijwilliger die we zoeken?
Een professional die aantoonbare ervaring heeft met het vakgebied en advies kan geven over de telefoon. Spar over hun situatie, geef uitleg over vaktermen en/of bepaal concrete next-steps.
Extra achtergrondinformatie
Op onze sociale media kan je al veel informatie over ons vinden.



De missie van LunchMaatjes.
Gemiddeld 3 kinderen per klas op de basisschool komen met onvoldoende (gezonde) voeding op school. We willen luncharmoede oplossen door ieder kind op school een gezonde lunch te geven. Hiermee investeren we in een gezonde generatie. Ouders hoeven niets te betalen en de school heeft er geen werk aan. LunchMaatjes verbindt partners die dit mogelijk maken.
Lees meer