ec5c4e56-7a48-4ed7-9616-67a4c847d12f

LinkedIn Ads

Adverteren op LinkedIn is voor ons helemaal nieuw en we weten niet hoe we zit moeten aanvliegen. We zien veel kansen om daar zichtbaar te worden, met jou aan onze zijde! Zo zetten we stappen om de dodelijke spierziekte ALS de wereld uit te bonjouren! 👋

Stichting ALS Nederland

Stichting ALS Nederland

In Nederland leven gemiddeld 1500 mensen met Amyotrofische Laterale Sclerose (ALS). Jaarlijks komen er zo’n 500 patiënten bij, maar er overlijden ieder jaar ook 500 mensen aan ALS. Het doel van Stichting ALS Nederland is het financieren van wetenschappelijk onderzoek naar de oorzaak, genezing en behandeling van ALS, PSMA en PLS. Daarnaast heeft de stichting als doel om meer steun voor patiënten en naasten te creëren en de naamsbekendheid van ALS te vergroten. Stichting ALS Nederland opereert landelijk en werkt nauw samen met ALS Patients Connected (patiëntenplatform) en het ALS Centrum (verantwoordelijk voor onderzoek en behandeling). De stichting is bekend van onder andere de ‘Ik ben inmiddels overleden’ campagne, de Amsterdam City Swim, de Ice Bucket Challenge en de Tour du ALS.

Help Stichting ALS Nederland

LinkedIn Ads

Uren

Maximaal 8 uur

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 12 tot 2 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
apostrophe-beginning

Het wordt tijd dat wij ook op LinkedIn zichtbaar worden, want er is geen tijd om te verliezen om ALS de wereld uit te krijgen. Door jouw skills te delen, help je hiermee!

 Frederique  Kram

Door Frederique Kram

Directeur

De project omschrijving

⏱️ Geplaatst op 17 november 2021

Waarom we jou nodig hebben

Wij willen de mogelijkheden van ads op Linkedin benutten, maar weten niet hoe we dat moeten doen. We zien kansen om daar meer zichtbaar te worden.

Wat ga je doen?

  • Hulp bij het opzetten/schrijven van LinkedIn Ads.
  • Training/advies hoe we deze campagne(s) kunnen monitoren, om toekomstige Ads te kunnen verbeteren.

Wat we al hebben.

  • De doelen van deze campagne.
  • Social media pagina’s van onze organisatie.
  • Budget om advertenties te doen.
  • Visuele content (zoals foto, video, design) wanneer een visual gewenst is.

Het profiel van de vrijwilliger

Ben jij wie we zoeken?

🌎 Social Media
📢 Social Advertisement

Een (online) marketeer die een effectieve LinkedIn Ads campagne kan opzetten. Benodigd: ervaring met targeting via LinkedIn Campaign Manager.

  • Ervaring in het opzetten van social media campagnes op platforms zoals Facebook, Instagram en/of LinkedIn.
  • Je bent bekend met ads, targeting, funnels en de ins en outs van advertentiebeheer.
 Frederique  Kram

Help Frederique Social Media te verbeteren

Frederique is jouw contactpersoon voor dit project

Help Stichting ALS Nederland

LinkedIn Ads

Uren

Maximaal 8 uur

info-icon-hours
Dit is een indicatie van de projectgrootte. Wanneer en hoeveel uur per week je hieraan werkt, is aan jou. Gemiddeld werken professionals 1 tot 2 uur per week aan een project.

Periode

In 12 tot 2 weken

info-icon-weeks
De exacte duur kan korter of langer zijn, afhankelijk van jullie afspraken. Zolang het maar bij je agenda past. Onze organisaties weten dat je dit vrijwillig doet en vaak naast je baan erbij.

Hoe het werkt?

Klik hier
Stichting ALS Nederland
Stichting ALS Nederland

De missie van Stichting ALS Nederland.

👩‍⚕️Gezondheid en ziektebestrijding
💒 Gevestigde organisatie
📍 Den Haag

In Nederland leven gemiddeld 1500 mensen met Amyotrofische Laterale Sclerose (ALS). Jaarlijks komen er zo’n 500 patiënten bij, maar er overlijden ieder jaar ook 500 mensen aan ALS.
Het doel van Stichting ALS Nederland is het financieren van wetenschappelijk onderzoek naar de oorzaak, genezing en behandeling van ALS, PSMA en PLS. Daarnaast heeft de stichting als doel om meer steun voor patiënten en naasten te creëren en de naamsbekendheid van ALS te vergroten. Stichting ALS Nederland opereert landelijk en werkt nauw samen met ALS Patients Connected (patiëntenplatform) en het ALS Centrum (verantwoordelijk voor onderzoek en behandeling). De stichting is bekend van onder andere de ‘Ik ben inmiddels overleden’ campagne, de Amsterdam City Swim, de Ice Bucket Challenge en de Tour du ALS.

Lees meer